אמא-בת ומה שביניהן

המעבר החד מאישה לאמא הוא דבר דרמטי לכל אישה. הקשר שנוצר בין אם לבתה הוא קשר חשוב מאין כמותו אשר כמו כל קשר נבנה עם השנים, עובר תהפוכות, מתרופף ומתחזק, אך תמיד קיים.

בינקות זהו קשר שאין להתיר, התינוק סומך לחלוטין על אמו והיא זו שמגדירה את קיומו, בילדות, האם היא מקור החיקוי של הבת, היא האישה האידיאלית והאם האידיאלית נקודה ובגיל ההתבגרות- הרגש הופך לאביווטלנטי- מצד אחד אהבה עזה ומצד שני שנאה שמקורה בחוסר הבנה והגבלות שהאם מטילה על בתה. כשהבת הופכת בעצמה לאמא הרגשות מציפים שוב מהבנה והערכה עמוקה לחוסר התאמה בין הציפיות מהתפקידים החדשים – מילדה-אמא ל- אמא-סבתא.

את הקשר הנפלא הזה קשה להסביר במילים אך אפשר לתעד אותו בצילומים. התמונות, הספונטניות גם אם נראות מבוימות, "תופסות" את הרגע הזה של מהות הקשר- את המבטים, החיוכים, ההבעות, החיבוקים כל אלו המביעים את האהבה, הקבלה ועומק הקשר שלא ניתן להתיר.

רוצה גם את לשמר את החווייה הזו עם בתך? בואי ליום כיף מתועד שיזכיר לכן גם לאורך שנים כמה הקשר שלכן מהותי וכמה אהבה והערכה קיימת ביניכן, בכל רגע נתון.


ניובורן עד הבית מעניין אתכם לקרוא עוד ?

ניובורן עד הבית

בשעה טובה ילדתם ואתם ממש רוצים לערוך צילומי ניובורן, אבל החששות שלכם מתחילים לחלחל- איך לצאת עם התינוק מהבית כשהוא כל כך קטן? לא משנה הסיבה- אתם יכולים לבחור בפתרון אחר- במקום להגיע אליי לסטודיו – אני והסטודיו נגיע אליכם!להמשך קריאה
X

מעוניינים בפרטים נוספים?

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם או התקשרו עכשיו 054-6446545