להגיע מוכנים לצילומים

כשאתם קובעים צילומי סטודיו, אין לכם מושג באמת למה אתם מגיעים. כלומר, אתם יודעים שאתם מתכוונים שיצלמו אתכם ויודעים מה תעשו עם התמונות (דיסק/אלבום/הדפסות) אבל אתם לא יודעים כיצד תרגישו בזמן הצילומים, כיצד ניתן לתפוס את הקשר הפרטי והמיוחד רק לכם בעדשת המצלמה, ולמעשה מגיעים עם הרבה סימני שאלה. כדי לפתור את סימני השאלה בטרם עלו בכלל, קיימת שיחת הטלפון הראשונה והמייל המסביר אותו תקבלו ממני עם סגירת מועד הצילומים.

מה הקשר בין הבנת הנקרא לצילום סטודיו? אז מסתבר שיש קשר כזה…

לאחר שיחת הטלפון בינינו בה אנסה להכיר אתכם יותר, למה אתם מתחברים, כיצד המשפחה שלכם למעשה פועלת, מה אתם אוהבים ופחות אוהבים ועוד, אשלח לכם מייל עם הוראות מפורטות מה להביא לצילומים. אלו לא דברים מיוחדים שאין להשיג בחנויות, אלא פריטים המייחדים את הילדים שלכם ואת המשפחה שלכם.

למה זה חשוב?

א. פריטים אלו יסייעו לילדכם להתאקלם במהירות למקום החדש בו הוא הולך לשהות בשעה-שעתיים לאחר שהגיע, יגרמו לו הרגשת בטיחות והנאה.

ב. פריטים אלו יסייעו ביצירת תמונות משפחה ייחודיות לכם ובעלות משמעות היסטורית משפחתית.

ג. פריטים אלו יסייעו לכם להיכנס בקלות לאווירה המשפחתית הקיימת בסלון ביתכם.

מספר דוגמאות: חפץ מעבר לפעוט, חפץ שניתן/נתפר במיוחד ובעל חשיבות מיוחדת, חפץ שעבר מדור לדור, צעצוע אהוב על ילדכם, הבגד שאתם הכי אוהבים ועוד.


יום הולדת בסטודיו מעניין אתכם לקרוא עוד ?

יום הולדת בסטודיו

שוב הגיע היום המיוחד בשנה, ולא מתחשק לכם רק עוד מסיבה רגילה? אתם לא לבד....אז יש כאלה שהחליטו לחגוג את זה עד הסוף ביום כיף איכותי, עם חברים, עם אמא או עם הילדים והנכדים! את אופן החגיגה, אתם קובעים! להמשך קריאה
X

מעוניינים בפרטים נוספים?

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם או התקשרו עכשיו 054-6446545