למה צילומי ניובורן?

צילום ניו בורן הוא זכות גדולה, לתעד את הרגעים הראשוניים של תינוקכם בעולם ושלכם כ"הורים של", אין חוויה מדהימה, מעצימה ויפהפיה יותר מזו!
צילומי ניו-בורן

תינוק נחשב ל"ניו בורן" בשבועיים הראשונים לחייו (חלון ההזדמנויות לצילומי ניו בורן אלו הוא עד גיל שבועיים ולא יאוחר מגיל חודש!), למעשה, הגיל האידאלי לצילום ניובורן הוא 5-14 ימים! כמה שיותר קרוב ללידה, יתאפשרו למעשה התמונות המיוחדות ביותר, שקשה לבצען ככל שחולפים הימים.

זהו זמן של שקט, בלב סערת הרגשות והסערה בבית, בו אתם מתייחדים עם תינוקכם החדש, בו אתם למדים עליו כל כך הרבה, בזמן עירות ושינה, בעת הצילום המשפחתי, צילום התינוק עם כל אחד מההורים והצילומים שלו לבד.

צילומי ניו בורן  צילום זה נעשה מאהבה גדולה והוא אחת המתנות המרגשות ביותר שתוכלו לתת לעצמכם או לחבריכם.

זהו צילום ספונטני וגם פיסולי, המתעד רגעים קסומים של אושר, של ראשוניות, תנוחות, חיוכים והבעות מתוקות של הרך הנולד, המשווים לתמונה את הקסם שלה, וכל זאת תוך מתן כבוד לרך הנולד ולצרכיו.

ניו בורן סטודיו
תינוקכם מתועד בזמן ערות ובזמן שינה, וגופו שעדיין נמצא בתנוחות "עובריות" ממש כחומר ביד היוצר, מפוסל בין האביזרים הרבים הכוללים בדים, שמיכות, כובעים, כתרים, סרטים, פרחים, זרים, סלים, מיטות ורקעים שונים שנרכשו במיוחד עבור צילומים של תינוקות רכים. כמובן, שכל הבדים, השמיכות ופרטי הלבוש עוברים כביסה נפרדת לפני כל שימוש.

ניו בורן
צילומי ה"ניו בורן" נעשים בסבלנות ורגישות להורים ולתינוק, והם תלויים כמעט לחלוטין במזג של תינוקכם ובקצב שלו. התינוק הוא שיכתיב לנו את זמני הצילום, זמני ההפסקות (אוכל, החלפת חיתול, שינויי תנוחות וכו') ולעיתים גם את האביזרים בהם נשתמש, כאשר בראש ובראשונה יושם דגש על הבטיחות והנוחות של תינוקכם.

סטודיו גיל לוין

לעולם לא אכניס תינוק לאביזר שאינו מתאים לו/לא מאובטח וכו', כמו גם, לא אנסה פוזיציות מסוימות שהתינוק אינו מסוגל להן מפאת גילו או כל סיבה אחרת.

לגלרייה המלאה של צילומי ניו בורן לחץ/י כאן


יום משפחה שמח ! מעניין אתכם לקרוא עוד ?

יום משפחה שמח !

יום המשפחה מגיע אלינו בצעדי ענק, והנה מגיע היום הזה שתפקידו להזכיר לכם את הדברים החשובים באמת! המשפחה שלכם!להמשך קריאה
X

מעוניינים בפרטים נוספים?

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם או התקשרו עכשיו 054-6446545