עשו זאת בעצמכם: תמונה ליום המשפחה

שוב הופתעתם כשביקשו ממכם תמונה משפחתית וגיליתם שזו מלפני שנתיים לא מתאימה יותר? כתבתי לכם מספר טיפים שיעזרו לכם לעבור את ה"מטלה" בשלום

יום המשפחה מתקרב בצעדי ענק, ושוב הופתעתם כשביקשו ממכם תמונה משפחתית לגן ולבית הספר וגיליתם שאין לכם תמונה הכוללת את כולם ?

אז אין מה להילחץ! אם לא קבעתם בקרוב סשן משפחתי לצילומי סטודיו או חוץ, עדיין אתם יכולים ליצור תמונה משפחתית טובה רק לצרכי הגנים/בתי הספר ולגמרי לבד! כתבתי לכם חמישה טיפים מועילים בדיוק בשביל זה:

1. תיאום
תיאום ציפיות ותיאום מועד. תאמו עם כל בני המשפחה שאמורים להופיע בתמונה את מועד הצילום המשפחתי לזמן רגוע, בו אין הפרעות של חוגים/חברים/מטלות והכינו את כולם מראש לכך- בייחוד את הקטנטנים בחבורה, שאתם צריכים להתאגד לתמונה אחת טובה בה כולם מופיעים, וכמה כיף יהיה להביט בתמונה לאחר מכן!

2. טכנולוגיה
בימינו, לכל אחד יש בבית מצלמה דיגיטלית פשוטה/טלפון חכם שהמצלמה שלו מספיקה לתמונה בגודל רגיל, או אפילו אייפד. שימו לב שאתם יודעים לתפעל את המצלמה במכשיר, ובידקו את תנאי התאורה שלו, האם עדיף לצלם בחוץ או האור בבית מספיק? האם יש להשתמש בפלאש של המכשיר או אפשר להסתדר בלעדיו? והכי חשוב- האם המכשיר מאפשר צילום עצמי או שאתם צריכים להיעזר בחבר/בן משפחה שאינו נכלל במשפחה הגרעינית.

3. תכנון
תכננו את התמונה מבחינת הפרמטרים המופיעים בה – היכן תרצו להצטלם? ודאו שהאזור נגיש לכך, מה תרצו ללבוש? ודאו שהבגדים שלכם מוכנים ונקיים לצורך הצילום, מי נכלל בתמונה? ודאו שביום הצילום כל בני המשפחה שאמורים להיכלל בתמונה אכן זמינים, חשים בטוב ויודעים על הצורך בצילום, כמו כן הייתי ממליצה גם לכלול בתמונה את חיית המחמד – הלוא היא חלק מהמשפחה, לא?

4. צילום ברצף
אל תסתפקו בתמונה אחת! צלמו מספר תמונות, הרי כבר התכנסתם לצורך כך בלווא הכי, וודאו שאתם מצלמים מספר תמונות ולאחר הצילום ביחרו את הטובה ביותר.

5. צילום מקצועי
אחרי שביצעתם את המטלה להביא את התמונה, תוכלו להתפנות לחוויה האמיתית של צילומי משפחה מקוריים ומשוחררים, שריינו יום ביומן וקיבעו עמי צילומי סטודיו או חוץ ?

גיל 054-6446545


משפחה על ארבע מעניין אתכם לקרוא עוד ?

משפחה על ארבע

כשמשפחה מגיעה להצטלם מגיעים כל בני המשפחה לסטודיו – אבא, אמא וילדים. כאשר לאותה משפחה יש גם כלב, אשר אין ספק הוא חלק בלתי נפרד ממנה, ובחלק מהמקרים אף היה שם קודם הרבה לפני הילד הבכור...להמשך קריאה
X

מעוניינים בפרטים נוספים?

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם או התקשרו עכשיו 054-6446545