דגשים בבחירת צלמת לבוק בת מצווה

בוק בת המצווה הוא חלק בלתי נפרד מחגיגות יום הולדת 12, ומהחגיגה הגדולה של המעבר מילדות לבגרות. לכן, בבואך לבחור צלמת לצילומים מיוחדים אלו, כדאי לשים לב למספר דברים. הדבר החשוב ביותר, הוא התמונות, האם את מתחברת לתמונות של אותה צלמת? לאחר שיטוט ראשוני ברשת, אני בטוחה שתהיה לך כבר תשובה לכך.

מתוך הבוק של יהלי:

לאחר שהחלטת, עלייך לחשוב אלו דברים חשובים לך בבואנו לצלם את הבוק. איזה סגנון תרצי? צילומי חוץ, סטודיו או שילוב של שניהם? לאחר שהחלטת, גם כאן יש לשאול מספר שאלות, לגבי צילומי החוץ – סגנון אורבני או טבעי? ואולי בכלל לשלב את חוף הים? יש שאלות רבות נוספות שכדאי לך לחשוב על תשובות להן, ולשם כך אני אהיה כאן, לשוחח איתך.

מתוך הבוק של שחר:

מתוך הבוק של לירי:

חווייה ייחודית

לחוויה ייחודית את יכולה להוסיף לצילומים סטייליסטית מאפרת שתבצע לך סטיילינג מקדים בביתך, תחבר לך את הלוקים המנצחים מארון הבגדים הפרטי שלך, תוסיף לך פריטי לבוש, אביזרים ואקססוריז שיתאימו לכל הופעה ותלווה אותך במהלך הצילומים, תאפר אותך, תתאים לך אקססוריז ייחודיים שיתאימו ללוקים השונים, תשנה לך תסרוקות ותבוא עם מגוון אביזרים, אקססוריז לאווירה ותהפוך את החוייה הזו למושלמת:)

דוגמאות בתמונות הבאות: (סטיילינג: שירי רז)

מתוך הבוק של מיקה:

בבואי לקבוע צילומים לבוק, אני מעדיפה תמיד לשוחח עם ההורים והילדה, וזאת כדי להצליח להנציח את הבוק הייחודי של כלת השמחה, ולא "עוד בוק". זהו הבוק שלך, ולכן הדגש בבוק הזה הוא דברים שאת מתחברת אליהם, אוהבת אותם, קשורה אליהם וכו'. מה הדברים החשובים לך? כיצד תרצי שהבוק ייצג אותך? האם תרצי להראות בבוק את התחביבים שלך? (קריאה/נגינה/ריקוד/סוסים/אקרובטיקה ועוד) את האהבות שלך? (בעלי חיים/ איפור/ שירה ועוד) , לאחר שנשוחח נוכל להחליט על הלוקיישנים השונים בהם נצלם ובאלו רקעים ואביזרים נשתמש כדי ליצור את הבוק המושלם עבורך.

מתוך הבוק של גאיה:

מתוך הבוק של שירה:

חשוב לי להדגיש, שאמנם את "כבר גדולה", אך עדיין ילדה, וככזו, קטנה-גדולה, הצילומים יישקפו אותך, ומטרתם לא לבגר אותך, אלא להעצים אותך כפי שאת, ולהראות אותך בכמה סגנונות בהם את במרכז. הגיוון יהיה גדול- בלוקיישנים, בפוזות, באביזרים, בלבוש, אך בכולם את תהיי את עצמך ולא מי שאינך. בכל סשן שכזה, את אמנם מביאה את הבגדים שיש לך בבית, אך תעשי זאת לאחר הנחייתי או הנחיית הסטייליסטית, ואנחנו נדאג להביא רקעים שונים, תאורה נכונה, אביזרים, קשתות, זרים, פרחים, אקססוריז שונים ומצלמה :).

מתוך הבוק של תמר:


עשו זאת בעצמכם: תמונה ליום המשפחה מעניין אתכם לקרוא עוד ?

עשו זאת בעצמכם: תמונה ליום המשפחה

שוב הופתעתם כשביקשו ממכם תמונה משפחתית וגיליתם שזו מלפני שנתיים לא מתאימה יותר? כתבתי לכם מספר טיפים שיעזרו לכם לעבור את ה"מטלה" בשלום:)להמשך קריאה
X

מעוניינים בפרטים נוספים?

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם או התקשרו עכשיו 054-6446545