שרון וליבי – בוק בת מצווה לליבי

גיל גיל יקרה, המפגש של ליבי בתי ושלי קרה דרך חברה שהביאה "בוק" לעבודה וסיפרה על יכולותייך המדהימות, כשהגיעה זמנה של ליבי לבת מצווה, התקשרנו ואת בנועם ובצורה כה אדיבה קבעת ודאגת להסביר ולכתוב לנו כל פרט ופרט וזו רק ההתחלה..
המפגש איתך, מפגש של כ-6 שעות של השקעה בליבי, היה כה נעים, כה מקצועי, התחושה היא שאת יודעת להתאים מה נכון לכל ילדה, את צלמת בחסד, את אדם שעושה פלאים, בנתינה, באיכות הצילום, הבאת אביזרים, דאגת, בדקת, היית כמו אמא שבנוסף יש לה יכולת צילום מ ד ה י מ ה ! את מוכשרת אמיתית ! עשית לנו את הבת מצווה בכל מובן של מילה ! מאחלת לכל הבנות חוויה כזו עימך.
ליבי מצטרפת לכל מילה שלי כאן ואף יותר !
אוהבים אותך, שמחים שזכינו להכירך ושזכינו לבוק כל כך מושלם !
תודה מקרב לב ??

ליבי בוק בת מצווה גיל לוין (9) ליבי בוק בת מצווה גיל לוין (15) ליבי בוק בת מצווה גיל לוין (4) ליבי בוק בת מצווה גיל לוין (2) ליבי בוק בת מצווה גיל לוין (6) ליבי בוק בת מצווה גיל לוין (14) ליבי בוק בת מצווה גיל לוין (11) ליבי בוק בת מצווה גיל לוין (5) ליבי בוק בת מצווה גיל לוין (3) ליבי בוק בת מצווה גיל לוין (7) ליבי בוק בת מצווה גיל לוין (1) ליבי בוק בת מצווה גיל לוין (8) ליבי בוק בת מצווה גיל לוין (10) ליבי בוק בת מצווה גיל לוין (13) ליבי בוק בת מצווה גיל לוין (12)
X

מעוניינים בפרטים נוספים?

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם או התקשרו עכשיו 054-6446545