בוק בת מצווה – להתכונן ליום הגדול

מזל טוב! הגעת לגיל מצוות, גיל מיוחד ומרגש המסמל תחילתו של שינוי גדול בחייך – מעבר מהילדות לנערות. מעבר מהילדות לתקופה בוגרת יותר, הילדות אינן נשים בוגרות עדיין, אך הן כבר לא ילדות קטנות, אלו ימי תום, רוך ויופי שלא יחזרו וכדאי לתעד אותם בבוק מהחלומות שיישאר לנצח כמזכרת מהתקופה המיוחדת הזו.

בת מצווה, ככל יום הולדת, הוא קודם כל יום הולדת, ואפשר גם לתת לצילומים פן יותר משפחתי, ההורים ו/או האחים גם כן מוזמנים להגיע לצילומים לעזור לכלת השמחה, להצחיק, לאהוב, להצטלם יחד ולעשות בעיקר כיף.

אפשר כמובן להשאיר את כל המשפוחה בבית ולבוא לצילומים בליווי הורה אחד ולקבל את מלוא תשומת הלב ביום המיוחד שלך, ללא תוספות או לחצים נוספים.

כמה טיפים לפני שמגיעים לצילומים…. 1. רצוי לישון טוב לפני יום הצילום וכך להגיע עירנית ומלאת אנרגיות משום שכמה שהולך להיות לך כיף להיות דוגמנית ליום אחד, זה הולך להיות גם מעייף, להצטלם, לנוע ממקום למקום, להחליף בגדים וכו' – מדובר בחווייה אדירה, אך גם מתישה בסופו של יום. לכן, גם רצוי להגיע עם ים של סבלנות.

להחליט כמה ימים מראש מה את מתכננת ללבוש, האם וכיצד מתכננת להתאפר והאם ברצונך להביא אביזרים נוספים, מלבד האביזרים שלי, לצילומים.

לשוחח עם הצלמת ולהחליט יחד איתה או עם ההורים איזה סוג של בוק את היית רוצה, על מה לשים דגש? צילומי חוץ? צילומי סטודיו? איזה לוקיישנים מעניינים אותך? אילו דברים נוספים תרצי להציג בבוק (האם את רוצה להציג את תשוקתך לריקוד? לנגינה? לקריאה? לכלבים? לג'ודו? וכו')

הטיפ החשוב ביותר – לזכור ליהנות! זהו היום שלך, וכמה שאת רוצה להפיק ממנו את המירב, עלייך גם לזכור שהמטרה לא מקדשת את האמצעים, והכי חשוב שתיהני מהיום הגדול שלך!

*תמונות מתוך הבוק של יהלי המקסימה, תמונות נבחרות נמצאות גם באלבום בפייסבוק 🙂


יום משפחה שמח ! מעניין אתכם לקרוא עוד ?

יום משפחה שמח !

יום המשפחה מגיע אלינו בצעדי ענק, והנה מגיע היום הזה שתפקידו להזכיר לכם את הדברים החשובים באמת! המשפחה שלכם!להמשך קריאה
X

מעוניינים בפרטים נוספים?

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם או התקשרו עכשיו 054-6446545