חמישה טיפים לפני שאת מצטלמת בסטודיו

מזל טוב! את בהיריון! תשעה חודשים בהם גדלים בתוכך חיים חדשים, אבל לא רק החיים שאת ובן זוגך יצרת הם חדשים – כל התחשות והרגשות שלך חדשים גם הם ובאים לידי ביטוי גם חיצונית וגם פנימית, ואת כל זה את רוצה להנציח כי הרי זו התקופה הכי יפה שלך, הכי נשית ופורחת שלך, התקופה שלה חיכית רגע לפני שאת הופכת לאמא. אוקיי, הגעת להבנה שאת חייבת להנציח את התקופה הזו בה גופך וכל הווייתך משתנים – וגם הזוגיות שלך. מה עכשיו?

במיוחד עבורך, הכנתי חמישה טיפים שימושיים לפני שאת מגיעה אליי לצילומים.

1. הכנה מקדימה – אם את קוראת שורות אלו, בוודאי בחרת להצטלם אצלי, ותודה רבה על שברחת בי ? בוודאי חיפשת ברשת ובחנת צילומים שעשו חברותייך והבנת שאת רוצה משהו אחר. בוודאי בחנת את האתר שלי, וראית שאת ממש מתחברת לתמונות ולתכנים. מצד אחד –צילומי סטודיו, צילומים מדוייקים עם תאורה מחמיאה ורקעים אחידים ורצוי שזה יהיה בקרבת מזגן :), מצד שני צילומים המנציחים אותך באמת, את היחסים שלך עם בן זוגך, את המשפחה שלך.

2. ביגוד – בסטודיו שלי ישנם בגדים ובדים לרוב -בגדים שחושפים את הבטן, אך את מרגישה איתם בנוח, בדים רכים ונעימים, אטומים וחצי שקופים. כמובן שאת מוזמנת להביא עמך את הבגדים איתם את חשה הכי בנוח, בגדים אהובים, ובגדים מחמיאים ויחד ניצור סטים מעניינים ויפים צילומית.

3. אקססוריז – גם כאן, מדובר בעניין של טעם והעדפה אישית. הסטודיו מאובזר באקססוריז שונים, אך כמובן פה יש את החופש שלך להחליט אם ברצונך להביא עמך כל אביזר שאת מעוניינת להצטלם איתו או לחילופן להחליט שאת אינך מעוניינת בחפצים שיסובו סביבך.

4. אביזרים לתינוק שבבטן – נשים רבות מביאות עמן חפצים המיועדים לתינוק שבבטן – בובה, נעליים, בגד, כובע, שמיכה וכל דבר שקניתן או קיבלתן עבורו בטרם נולד ומיועד לו. מרגש ביותר להצטלם עם חפצים אלו ולאחר הלידה לצלם צילומי ניו בורן עם אותו החפץ בדיוק שמקבל משמעות רבה יותר. כמובן שגם הסטודיו שלי מאובזר בחפצים לרוב ואת מוזמנת לבחור חפץ שברצונך להצטלם איתו.

5. הכנה אישית – בטרם הצילומים כדאי לך לשים לב לפרטים הקטנים שיגרמו לך לחוש בנוח יותר וגם התוצאה תהיה מושלמת יותר – הסרת שיער, גזיזת ציפורניים, איפור, לק, חפיפה/פן , חלק מהדברים או כולם, אלו שאת מתחברת אליהם כמובן, שייגרמו לך לחוש יותר את, ולהפגין את הנשיות המתפרצת שבך.

מעוניינת לברר פרטים נוספים? לכל שאלה תוכלי להתקשר אליי לנייד 054-6446545 או לשלוח לי מייל:studio@gillevene.co.il


פורים שמח לאמהות ולקטנטנים מעניין אתכם לקרוא עוד ?

פורים שמח לאמהות ולקטנטנים

לקראת פורים, היה לי העונג לארח בסטודיו שלי מפגש של מועדון חופשת לידה הוד השרון בהנחיית שרון אלטרסקו ורונית בן שפר פרוים המקסימות.להמשך קריאה
X

מעוניינים בפרטים נוספים?

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם או התקשרו עכשיו 054-6446545