כך תתכונני לצילום היריון בסטודיו

סשן צילומי היריון הוא חווייה מרגשת ומעצימה. לסשן כזה כדאי לבוא הכי מוכנה שיש ולכן עלייך להקשיב לגוף שלך ולפי זה לקבוע את מועד הצילומים.

רצוי לקבוע מועד לצילומים סביב שבועות 30-34, ולא לדחות זאת לשבועות האחרונים של ההיריון, שאז הבטן נמוכה יותר ותחושת אי הנוחות שלך גוברת. אם אין ברירה ונזכרתם מאוחר – עדיף מאוחר מלא להצטלם בכלל :).

בצילומי היריון, האישה נמצאת במרכז. כשם שהיא מרכז הבית והמשפחה כך היא גם מרכז הצילומים באופן מובן, אך לבעל ולילדים הנוספים, במידה ויש, תפקיד חשוב מאוד ביצירת הסט וההווייה המשפחתית.

כשמדובר בהיריון ראשון, מצטלמת האישה ובן הזוג, ולעיתים מצטרף לסט גם הכלב המשותף. הדגש בצילומים הוא על הרומנטיקה והזוגיות המשתנה בין בני הזוג.

כשמדובר על צילום היריון המשלב את ילדי המשפחה, מתווסף לצילומים הפן המשפחתי הרחב, הרגשות המעורבים ומערכת היחסים בין ילדי המשפחה להורים, בעיקר לאם המשתנה, פיזית ורגשית, וגם על היחסים בין האחים לבין עצמם.

בבואך לקבוע מועד לצילומים ספרי לי על משפחתך ואופייה ונקבע לו"ז שיתאים בדיוק. האם את מעוניינת לשים דגש עלייך בלבד? האם את מעוניינת יותר בצילומים משפחתיים של כולם? האם את מעוניינת שנספיק לצלם גם צילומי ילדים וגם צילומי היריון? ועוד. לפי רצונותייך ואופי משפחתך וכמובן גילאי הילדים נוכל לתאם את מהלך  הדברים בסשן. האם נצלם סשן מלא עם הילדים או אפילו נצלם כחצי שעה עם הילדים ולאחר מכן בלעדיהם?

לאחר שנשוחח, אשלח לך מייל מפורט ובו תמצית השיחה, מועד הצילומים וכמובן מה להביא וכיצד להכין את הילדים לקראת הצילומים.

מעוניינת לברר פרטים נוספים? לכל שאלה תוכלי להתקשר אליי לנייד 054-6446545 או לשלוח לי מייל: studio@gillevene.co.il


כיצד להכין את הילדים (ואת עצמכם) לצילומי סטודיו? – שמונה טיפים מעניין אתכם לקרוא עוד ?

כיצד להכין את הילדים (ואת עצמכם) לצילומי סטודיו? – שמונה טיפים

כמו בכל אירוע בחיים הקשור לילדים, חשוב מאוד להכין את הילד לקראת מה אתם הולכים. להסביר לו בשפה שיבין, כי אתם תסעו להצטלם בסטודיו לצילום, שם תפגשו את הצלמת הנחמדה שתצלם אתכם יחד ולחוד כדי שתהיה לכם מזכרת משפחתית. להמשך קריאה
X

מעוניינים בפרטים נוספים?

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם או התקשרו עכשיו 054-6446545