ניובורן עד הבית

בשעה טובה ילדתם ואתם ממש רוצים לערוך צילומי ניובורן, אבל החששות שלכם מתחילים לחלחל- איך לצאת עם התינוק מהבית כשהוא כל כך קטן? הסביבה שלכם פחות תומכת ברעיון, את לא כל כך מרגישה במיטבך לצאת מהבית, אולי אתם חוששים מה"תיק" לצאת עם התינוק, הילד הגדול והכלב יחד? לא משנה הסיבה- אתם יכולים לבחור בפתרון אחר- במקום להגיע אליי לסטודיו – אני והסטודיו נגיע אליכם!

איך זה מתבצע?

כמובן יש דברים שאיני יכולה להביא איתי (רקעי נייר של 2 מטר הקבועים בקיר, אביזרים כבדים מדי, פוף ענק וכו') אך יש המוווןן דברים שאני מביאה איתי כשאני באה לצילומים בבית הלקוח.

לצילומים מסוג זה, נערכים מעט אחרת- אתם בוחרים מראש, טרם הגעתי, את האביזרים בהם תרצו לעשות שימוש, את הפוף מחליפה כרית גדולה/כורסא רחבה/פוף שלכם, ותמונות המשפחה שבסטודיו נערכות על גבי רקעים אחידים הקבועים בקיר יוחלפו בתמונות משפחה על רקע הבית – סלון/מיטה/שטיח כל דבר שאתם אוהבים יכול להפוך לרקע מיוחד עבורכם.

ניתן לצלם לי את הבית על חדריו באמצעות הנייד, ובכל מקרה בבואי לביתכם, אני עורכת סיור בבית ומלקטת פינות חמד שאולי אפילו לא חשבתם עליהם. גודל הבית לא פקטור בנושא אז אל חשש ?

בבואי אליכם הביתה, אני דואגת להביא עמי תאורה, כבלים מאריכים, וכמובן אביזרים לרוב.

אז הנה, נגמרו התירוצים ?

רק אל תשכחו כמובן, שתינוקכם נחשב ל"ניו בורן" בשבועיים הראשונים לחייו (חלון ההזדמנויות לצילומים אלו הוא עד גיל שבועיים ולא יאוחר מגיל חודש!), ולכן יש למהר ולקבוע את הצילומים לימים הראשונים לאחר הגעתכם הביתה מבית החולים.

עוד על סשן הניובורן ניתן לקרוא בעמוד "צילומי ניובורן"


מאחורי הקלעים של צילומי ניו בורן….. מעניין אתכם לקרוא עוד ?

מאחורי הקלעים של צילומי ניו בורן…..

צילום ניו בורן מתעד את הרגעים הראשוניים של הרך הנולד ושל המשפחה החדשה שנוצרה, כאשר התינוק הוא בן מספר ימים עד שבועיים, ולא יאוחר מגיל חודש.בתקופה זו התינוק ישן מרבית משעות היממה וגופו נמצא באופן טבעי רוב הזמן במנח "עוברי".להמשך קריאה
X

מעוניינים בפרטים נוספים?

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם או התקשרו עכשיו 054-6446545