צילומי גיל שנה

צילום גיל שנה נעשה בצורה דינאמית בשיתוף עם ההורים ואופי הצילומים נקבע לפי אופי החוגגים. אתם אלו שקובעים! האם הצילום ייערך בטבע? בסטודיו? גם וגם? האם הצילום יכלול רק אביזרים מהסטודיו? האם תרצו להביא חפצים שונים מהבית?

צילומי גיל שנה מנציחים את הגיל המיוחד הזה בצורה חגיגית אך תמימה, צילומים מקוריים וצבעוניים מתוקים אך ללא עוגה (צילומי קייק סמאש פופולריים מאד אך אני אישית פחות מתחברת לטרנד הזה) הצילומים אצלי, מלאים בכיף, הנאה ואוטנטיות של כל ילד וילדה.

טרם הצילומים נתאם מראש ביגוד, אביזרים (שלי ו/או שלכם), מיקום ומשתתפים כך שנוכל ליצור לילד/ילדת השמחה יום צילום הולדת מושלם!

הילד יצולם לבד, עם אחיו ועם הוריו ביחד ולחוד. כמובן על פי רצונכם בעת הסשן. באווירה משוחרתת וכייפית. הילדים משחקים, צוחקים, קופצים, עושים פוזות, מתחבקים, נהנים ואני יוצרת מזה מזכרת מרגשת שתנציח את הרגעים הקסומים של המשפחה שלכם.

סיימנו לצלם, ומה עכשיו?

הצילומים הסתיימו אך לא העבודה. את התמונות תקבלו לידיכם בלינק לתיבת האי מייל שלכם, ואם תרצו גם על גבי דיסק. כעת יש לכם עבודה: לבחור את התמונות שאתם רוצים לעבד, על פי החבילה שבחרתם. יש לציין כי כל התמונות מועברות אליכם באיכות הגבוהה ביותר. והתמונות אותן תרצו לעבד יעברו עיבוד קפדני הכולל ניקיון הפריים, חיתוך אם צריך, הדגשות שונות, חידוד/ריכוך, העלמת פצעים/שיערות מיותרות ופגמים שונים, הפיכה לשחור לבן על פי דעה מקצועית או בחירתכם. ועוד.
את התמונות המעובדות תקבלו בגודל מקסימלי באמצעות לינק לתיבת האי מייל שלכם, כך שתוכלו לבחור האם להדפיסן בגודל של תמונת קיר או אלבום בייתי.

איך להתכונן לצילומים?

חשוב להסביר לילדכם לאן אתם מגיעים (סטודיו לצילום) ומה אתם מתכוונים לעשות שם (להצטלם כבודדים וכמשפחה) ולהעביר לו את המסר שלצד כללי ההתנהגות תהיה לכם חווייה כייפית שתתועד לעד.

התמונות יצולמו כשהתינוק בעירום חלקי או בלבוש מלא, כאשר ניתן להשתמש באביזרי הסטודיו הכוללים כובעים, סרטים ועוד או בלבוש מלא מהבית. כמו כן, הסטים יצולמו על גבי רקעים שונים ויכללו אביזרים תואמים לבחירתכם כגון, סלסלות, בובות, צעצועים ועוד.
התינוק יצולם לבדו, עם הוריו ועם אחיו.

מבחינת ביגוד ואביזרים, הסטודיו מאובזר לחלוטין, אך יחד עם זאת, אם חשוב לכם לכלול בתמונות בגד או צעצוע מסויימים אתם מוזמנים להביא אותו אתכם ואני כבר אדאג לשלבו בצילומים.
חשוב להיערך לצילומים גם מבחינת אוכל לתינוק (ולכם ו/או לאחיו אם צריך).

חשוב להביא עמכם כל חפץ מרגיע שאתם משתמשים בו בבית כמו מוצץ, חיתולי בד, וכמובן חיתולים להחלפה, מגבונים וביגוד להחלפה גם לכם.

בטיחות בסטודיו

בכל סוגי הצילומים הבטיחות קודמת לכל. במקרה של ילדים קטנים וגם גדולים על ההורה להיות אחראי ולהיות לעזר במקרים של השתוללות, בכי וכו', וכן יש להימנע מריצות, קפיצות מופרזות וכל דבר שעלול לגרום לפציעתו של הילד.

X

מעוניינים בפרטים נוספים?

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם או התקשרו עכשיו 054-6446545